I am the best.
Entries About None






ATTENTION OF SCAMMER!
Monday, 13 March 2017 | 23:34 | 0 comments
Hi guys, tonight I wanna say something about this fucking stupid scammer. there is a lot people who were infected by this scammer! poor them hm. kesian ramai yang dah terkena dgn penipuan scammer ni. antaranya ialah aku! that is why aku tulis entry ni nak bgtahu org ramai be watch out! mereka ni selalu terdiri drpd orang luar. kdg kdg org tempatan pun ada. dorg bagi alamat dkt rumah mana mana atau balai supaya dorg boleh amik barang tu. sebenarnya dorg nakkan barang free je. eh kalau nak, bayar la tu pun susah ke. najib tak bagi br1m eh? hahahaha 

Kebiasannya mereka (scammer) ni akan deal dengan kau dkt email and whatsapp. dan selalunya scammer ni nampak iklan kau daripada mudah, which is kau jual barang kau or something, lepastu mereka akan hantar pesanan suruh email dia. of course dia dah tinggalkan email dia utk korg email dia. once korang email dia ha nah you were trapped! ayat pertama mereka akan mcm ni. See this photo below! 


After that, dia akan mintak acc bank korang seperti mana kaedah pembayaran as well la kan. lepastu dia akan kata mcm ni. See this photo below! 


WTF betul! lepastu aku mula la naik angin. yela sebab dia kata kita kena post barang kita dulu baru bank dari negara dia akan transfer duit tu dan duit tu akan active, sebab mengikut procedur negara dorg yang kononnya nak elakkan daripada supplier tipu customer. eh mmg gila! ha nah apabila aku bersuara. See this photo below! 


Aku dah tahu dah taktik dia. tapi aku saje layankan, lepastu dia kata mcm ni. See this photo below! 


And finally rahsia dia dah terbongkar setelah aku google aku check pasal benda ni. aku cari sampai lubang cacing betul ke ada bank bank sekian sekian dkt malaysia ni atau dekat mana mana. ko gila jauh norway ke malaysia. mcm dekat norway sana takde barang branded yg ko boleh beli. sekarang ada shipping kemana mana la come on this is 2k17! ha nah aku mengamuk. See this photo below! 


Geram kot. eee sangat geram. sekarang bila aku post barang dkt mudah ada lagi 2, 3 scammer nak main game. well you be a player, i'll be your watchers! kalau korg nak tahu jenis bank yg dorang reka reka ni ha bank nya. dasar sampah! See this photo below! 


Habis ruined my make up. huh malam pun nak make up ke ko igt ni princess ke. hahahaha. habis mood aku! tidurla mcm ni ugh. so u guys, hati hati dgn scammer ni. about the numbr of your acc bank tu, jangan risau. dorg takkan boleh buat apa apa, insyaAllah. kalau nak berniaga tu, biarla dengan cara yang betul. atau nak beli tu biarla dengan cara yg betul. jangan terkena tipu mcm aku. aku dah pernah post barang dia lepastu tmpt rumah yg aku post tu return barang tu dkt aku sbb dia mungkin rasa dia takde beli pape dari aku kan. baik nya dia, may god bless her. so sampai sini jela, hati hati okay semua!

HEY SCAMMER, YOU WATCH OUT! GOD IS WATCHING 







Older Post | Newer Post
Bonjour!



Shout Here!